vrijdag 10 september 2010

Verjaardagssetje Laura




Laura wilde zo graag een jurkje voor d'r verjaardag aan hebben. En natuurlijk het liefs eentje die mama had gemaakt.
Nou veel tijd hadden we niet, want het was een hectische week met alle bezoekjes aan het ziekenhuis voor Robin. Tussendoor een patroontje gezocht die wel geschikt was.
Het is een mix geworden van bizzkids en roos.
Omdat ik bij die grote meiden de jurken soms ze lijzig vind, heb ik gekozen voor een simpel Roos patroontje (overgooiertje) in maat 152 en een bolero van Bizzkids 2009 in maat 140. Deze heb ik wel wat smaller gemaakt en ook de strikslips korter gemaakt zodat er geen strik achterop komt, maar gewoon een knoop voor de borst.
Dat vond Laura namelijk veel leuker.
Nou al met al in 1 avondje doorploeteren.
Niet helemaal naar mijn zin en ik zou niet weten of ze het jurkje uberhaupt nog eens aandoet (het is niet zo'n meisje meisje)
Hier het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten