zaterdag 2 juli 2011

Round Robin travelling envelop


Jaaa hij is binnen. De travelling envelop.
Met daarin allemaal leuke dingen van anderen. Ik haal er wat uit en stop er wat in.
Ik zal nog een fotootje plaatsen.
Leuk idee en wordt er helemaal vrolijk van.
Maandag gaat ie weer op de bus naar de volgende. Nog even genieten en kijken wat ik er allemaal in stop.
Kijk maar eens op deze site daar staat hoe je ook kunt meedoen.

En hier is een fotootje van de envelop en wat ik er zoal heb uitgehaald. natuurlijk weer leuke dingen erbij in gestopt voor de volgende.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je berichtje!
    Wouw jij had er nog best mooie dingen uitgehaald! Ik vond het wel jammer, helemaal omdat het mijn eerste keer was, dat ik meedeed. Maar ga nog wel meedoen met de DIY en stickers en papier enveloppen. Hoop dat deze niet tegen zullen vallen. En dat gehaakte vierkantje is leuk, want wil zelf ook graag leren haken.

    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen