woensdag 31 augustus 2011

Xenia
















Voor de verjaardag van Laura (morgen) heb ik de Xenia met halter gemaakt.
Ze koos zelf een "desiqual"stofje uit. En het bovenstuk van een rode tricot stof.
Ik heb de maat 134/140 aangehouden en deze verlengd, want madammetje is een slanke den.
Hij valt nu lekker om haar lijf heen. Omdat het echt zomers weer is (ahum) heb ik er nog een wit en een zwarte bolero bij gekocht.
Zie de foto's welke het wordt. Meeste stemmen gelden.
Ik ga voor de witte denk ik.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk fleurig jurkje is het geworden; het staat haar goed! Ik vind wit idd ook het mooist ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Idd, de witte maar de zwarte kan ook goed met dan een zwarte legging maar dat is voor nu misschien nog een beetje donker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, je hebt het patroon meteen goed gebruikt :-) Mooi geworden hoor! Enne, gefeliciteerd maar hè?!

    BeantwoordenVerwijderen