donderdag 12 juli 2012

Zomerproject...een klein resultaatje en binnenkort een give-away

Hier de beloofde foto van mijn zomerproject... Ik heb de t-shirts een aantal centimeters onder de oksellijn doorgeknipt. Hieraan heb ik het rokgedeelte van FM Uta eraan gemaakt. Even doorstikken en onderin een mooie zoom met mijn lieve machientje. Ziehier 3 mooie zomerjurkjes al zeg ik het zelf. En ik ga alvast verklappen dat er eentje onderweg is die ik ga verloten onder mijn blogvolgers. Het wordt eentje met veelal roze. Ik maak een op maat gemaakt, dus wil je meedingen naar de give-away...dan verneem ik wel welke maat het wordt. Dus mocht je je kans schoon zien.....vertel het voort. Want mijn eerste give-away is een feit als ik 50 volgers heb. Dus ik wacht heel gespannen af of dat gaat lukken. Voor nu een fotootje van de jurkjes.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit Anke! Ben een beetje verliefd op die geweldige rood/roze stof met appeltjes. Waar heb je die vandaan??
    Ja leuk hoor zo'n give-away met al mijn jongens ;), of mag het ook eentje voor mijzelf zijn :)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joke...als je er zelf eentje wil, dan kan dat natuurlijk. Ik pas het patroon wel een heel aantal maatjes aan. hahaaha. Zou inderdaad zielig zijn voor de boys als ik ze in een jurkje op school zie komen. Acht wel lachen natuurlijk. De stof is van Michas-Stoffecke uit Duitsland.

    BeantwoordenVerwijderen