dinsdag 8 oktober 2013

Tablet hoes voor dochterlief

Oudste dochter heeft van haar verjaardagsgeld en aangevuld met wat zakgeld, een mooie tablet gekocht, voor school.
Want dat is toch zo handig, leek haar.
Kortom...tot nu toe alleen maar spelletjes doen, maar ach. Mama kon er wel een hoes omheen haken. Zij bedacht het patroon wel.
Hij is nog niet helemaal afgewerkt, maar moest natuurlijk direct mee naar school. Pff wt een werk om op een avondje te doen. Nu weer verder met de andere af te maken projecten.

8 opmerkingen:

  1. Hoe oud is je dochter? Mijn dochter is gisteren 13 geworden en heeft net haar eerste mobiel. Tja, je kan niet meer zonder he als je op de middelbare school zit. Whats App (ofzo) heb je écht wel nodig... :-P
    Superleuke hoes, knap hoor in een avond! Dat zijn nog heel wat vierkantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn oudste dochter is net 13 geworden in september. Ze had vorig jaar toen ze naar de middelbare ging al een mobiel gekregen. Nu had ze er helemaal zelf voor gespaard. Dat vind ik knap, want zoveel zakgeld krijgt ze niet hoor. Ze heeft zelf uitgekozen welk patroontje ik moest gebruiken.

      Verwijderen
    2. Mijn dochter heeft een krantenwijkje, dat is handig om te sparen voor dit soort dingen. Ze had wat wensen wat haar mobiel betreft en nu betaalt ze zelf bij. :-) Leuk patroontje heeft ze uitgekozen, mijn dochter weet ook altijd precies wat ze wil.

      Verwijderen
  2. Wat leuk gedaan zeg! Ziet er crolijk uit met al die kleurtjes.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi!!!. Jij hebt je niet verveeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij mooi geworden! Lekker vrolijk, en natuurlijk superhandig!

    Groetjes, en een fijn weekend verder!
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen